Evaluare Imobiliara

Acte necesare pentru elaborarea unui raport de evaluare

Pentru buna desfășurare a serviciului de evaluare imobiliară, vă aducem la cunoștință actele necesare pentru realizarea raportului de evaluare. Actele trebuie trimise prin email la evaluator.imob@gmail.com sau pe WhatsApp la 0740.47.00.69.

Evaluatorul are nevoie de copiile scanate ale următoarelor acte/documente:

Pentru evaluările pentru impozitare în cazul în care dețineți un imobil nerezidențial (comercial, birouri, spații industriale, etc.)

  1. Copie buletin / Copie CUI
  2. Extras carte funciară
  3. Decizie de impunere recentă
  4. Releveu/schiță din care reiese suprafața construită
  5. Anexa nr. 1 (se va trimite de către evaluator) pentru completare și semnare

În cazul evaluărilor diverse de:

A. Terenuri

  1. Act de proprietate
  2. Extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  3. Plan de încadrare în zonă (scara 1:500), releveu
  4. Certificat de urbanism (dacă există)
  5. Copie carte de identitate client / Copie Certificat de Înmatriculare

B. Apartamente / Garsoniere

  1. Act de proprietate
  2. Încheiere de intabulare, extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  3. Copie carte de identitate client / Copie Certificat de Înmatriculare

C. Construcții diverse

  1. Act de proprietate
  2. Încheiere de intabulare
  3. Extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  4. Plan de încadrare în zonă (scara 1:5000)
  5. Autorizație de construire
  6. Certificat de urbanism (dacă există)
  7. Copie carte de identitate client / Copie Certificat de Înmatriculare

Categorii articole

Lista articole

Translate »