Acte evaluare imobil

Actele necesare pentru elaborarea unui raport de evaluare, evaluatorul are nevoie de copiile scanate și trimise prin email (evaluator.imob@gmail.com sau whatsapp 0740470069) ale următoarelor documente:






Actele necesare evaluării imobilului nerezidențial (comercial) în scopul realizării raportului de evaluare sunt:

  1. Copie buletin/ Copie CUI
  2. Extras carte funciară recent
  3. Decizie de impunere recentă
  4. Releveu/schiță din care reiese suprafața construită
  5. Anexa nr. 1 (se va trimite de către evaluator) pentru completare și semnare

Terenuri

Acte evaluare imobil – necesare pentru evaluarea terenurilor

  1. Act de proprietate
  2. Extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  3. Plan de încadrare în zonă ( scara 1:500), releveu
  4. Certificat de urbanism (dacă există)
  5. Copie carte de identitate client/ Copie Certificat de Înmatriculare

Apartamente/ garsoniere

Acte necesare pentru evaluarea apartamentelor/ garsonierelor:

  1. Act de proprietate
  2. Încheiere de intabulare , extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  3. Copie carte de identitate client/ Copie Certificat de Înmatriculare

Construcții

Acte necesare pentru evaluarea construcțiilor (construcție + teren)

  1. Act de proprietate
  2. Încheiere de intabulare
  3. Extras de carte funciară pentru informare (vechime max. 3 luni)
  4. Plan de încadrare în zonă (scara 1:5000)
  5. Autorizaţie de construire
  6. Certificat de urbanism (dacă există)
  7. Copie carte de identitate client/ Copie Certificat de Înmatriculare